1.1. Šie pirkuma noteikumi kopā ar šajos noteikumos minētajiem dokumentiem ir paredzēti, lai sniegtu informāciju par SIA 2GR ("Pārdevējs") un lai tos ievērotu personas, kas iegādājas Preces ("Preces") Tiešsaistes veikalā ("Pircējs") Pārdošanas noteikumi un nosacījumi ("Noteikumi").
1.2. Šie noteikumi attiecas uz jebkuru līgumu starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu ("Līgums"). Lūdzu, rūpīgi izlasiet šos noteikumus, pirms veicat jebkādu Preču pasūtījumu Interneta veikalā. Lūdzam ņemt vērā, ka Pircējam pirms pasūtījuma pabeigšanas ir jāpiekrīt šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, un atteikuma gadījumā pasūtījuma noformēšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs tiek aicināts izdrukāt šos noteikumus turpmākai uzziņai.
1.4. Tāpat informējam, ka šie Noteikumi var tikt grozīti saskaņā ar 6.punktu. Mēs iesakām pārskatīt Noteikumus katru reizi, kad Preces tiek pasūtītas, lai pārliecinātos, ka Pircējs pilnībā izprot noteikumus un nosacījumus, saskaņā ar kuriem tiks veikts pasūtījums. Šie noteikumi pēdējo reizi tika atjaunināti 2023. gada 12. decembrī
1.5. Šie noteikumi un jebkuri līgumi starp Pārdevēju un Pircēju ir tikai valsts valodā..
2.1. Šie Noteikumi attiecas uz Preču iegādi https://www.kayakshop.lv. Pārdevējs ir SIA "2GR", Latvijā reģistrēts uzņēmums, kas atbilstoši reģistrēts un darbojas Latvijas Republikā, juridiskās personas kods 40103175184, reģistrācijas adrese Mazā Jūrmalas iela 13, Piņķi, Mārupes nnovads, LV-2107. Dati par Pārdevēju tiek apkopoti un glabāti - Juridisko personu reģistrā, reģistru uztur Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Pārdevēja PVN nodokļu maksātāja nr. LV40103175184.
2.2. Vairāk informācijas par Pārdevēju var atrast sadaļā Par mums.
2.3. Pārdevēja kontaktinformācija ir norādīta sadaļā "Kontakti".
3.1. Interneta veikalā redzamajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Lai gan Pārdevējs ir darījis visu iespējamo, lai Preču krāsas būtu pēc iespējas precīzākas, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var atšķirties no to attēliem.
3.2. Preču iepakojums var atšķirties no interneta veikalā pieejamajos attēlos redzamā.
3.3. Ja vien nav skaidri norādīts citādi, visas Interneta veikalā esošās Preces ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtītās Preces vairs nav pieejamas, Pircējs nekavējoties par to tiek informēts pa e-pastu vai citā veidā un šādu Preču pasūtījums tiek pārtraukts.
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā, ka svarīgi Noteikumu nosacījumi ir izklāstīti Privātuma politikā, Pircējam ieteicams tos rūpīgi izlasīt un būt pārliecinātam, ka viņš saprot un piekrīt visiem Privātuma politikas noteikumiem.
5.1. Šajā tiešsaistes veikalā Preces iegādei ir pieejamas:
a) fiziskām personām, kas sasniegušas 18 (astoņpadsmit) gadu vecumu;
b) fiziskām personām vecumā no 14 (četrpadsmit) līdz 18 (astoņpadsmit) gadiem ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, ja vien tām nav personīgo līdzekļu;
c) juridiskām personām.
5.2. Apstiprinot šos Noteikumus, persona apliecina, ka tai ir tiesības iegādāties Preces šajā interneta veikalā.
5.3. Pārdevēja Preču pasūtījums dod Pircējam iespēju pārbaudīt un labot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma veikšanas. Pircējam ieteicams rūpīgi izlasīt un pārbaudīt veikto pasūtījumu katrā pasūtījuma veikšanas posmā.
5.4. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu, kad Pircējs, Internetveikalā izveidojis Pirkumu grozu, norādot Pircēja vārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu, izvēloties apmaksas veidu. un iepazinies ar šiem Noteikumiem un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas 11.1. punkta b) apakšpunktā minēto maksājuma veidu. Neapmaksāts pasūtījums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības uz līguma pamata vai neskaidrību gadījumā par līguma izpildi sazināties ar Pircēju pa pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai pa e-pastu.
5.5. Pēc tam, kad Pircējs ir veicis un apmaksājis pasūtījumu vai izvēlējies 11.1. (b) punktā minēto apmaksas veidu, viņš saņems e-pastu, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.6. Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu, informējot, ka Preces ir nosūtītas Pircējam vai ir gatavas saņemšanai veikalā (atkarībā no tā, kāds piegādes veids ir izvēlēts).
5.7. Katrs līgums (pasūtījums), kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek reģistrēts un saglabāts interneta veikala datubāzē.
5.8. Slēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka uz pirkuma veikšanas brīdī norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks priekšapmaksas rēķins ar pirkuma rekvizītiem. Pavadzīme tiek nosūtīta pa e-pastu ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no brīža, kad Pircējs ir saņēmis Preci vai Pārdevējs nodod Preci kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas ar kurjerdienestiem).
5.9. Gadījumā, ja Pārdevējs nevar piegādāt Preci, piemēram, tāpēc, ka Prece nav noliktavā, jo Prece vairs nav pārdošanā, vai arī interneta veikala cenas kļūdas dēļ, kā norādīts šo noteikumu 9.5. , pa pastu vai citādā veidā pasūtījums netiks izpildīts. Gadījumā, ja Pircējs jau ir samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksā samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6.1. Pārdevējs patur tiesības mainīt šos Noteikumus, tostarp, bet ne tikai:
(a) maksājuma nosacījumu izmaiņas;
(b) izmaiņas piemērojamos tiesību aktos.
6.2. Ikreiz, kad Preces tiek pasūtītas ar mērķi noslēgt Līgumu starp Pārdevēju un Pircēju, tiks piemērota tajā brīdī spēkā esošā Noteikumu redakcija.
6.3. Katru reizi, kad Noteikumi tiek mainīti, Pārdevējs informēs Pircēju saskaņā ar šo Noteikumu 6.punktu, norādot, ka Noteikumi ir mainīti un aizstāšanas datums būs šo Noteikumu 1.4.punktā.
7.1. Pircējam ir tiesības šo noteikumu 7.3.punktā noteiktajā termiņā pieprasīt saņemto (izņemto) preču atgriešanu, nenorādot iemeslu. Šis noteikums nozīmē, ka Pircējam ir tiesības, pārdomājot vai kāda cita iemesla dēļ, paziņot Pārdevējam par savu lūgumu atgriezt Pārdevējam preci un atmaksāt šajā laika periodā samaksāto naudu.
7.2. Iepriekš minētās atgriešanas tiesības neattiecas uz līgumiem par:
(a) Preces, kas izgatavotas saskaņā ar īpašiem Pircēja norādījumiem, kas nav iepriekš ražotas un ir ražotas pēc Pircēja personīgās izvēles vai norādījumiem, vai attiecībā uz Precēm, kuras ir īpaši pielāgotas Pircēja personīgai lietošanai;
(b) iepakotas preces, kuras pēc piegādes ir izsaiņotas un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ. Saskaņā ar Latvijas Republikas apstiprinātajiem likumiem noteiktas preces nevar atgriezt: •kuģi, laivas un peldošās konstrukcijas;
(c) preces, kuras pēc piegādes ir pēc būtības sajauktas ar citām precēm;
7.3. Pircēja tiesības atgriezt preci attiecas tikai uz fiziskām personām un rodas no Noteikumu 5.punktā definētā Līguma noslēgšanas datuma. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces piegādes viņam atdot Preci Pārdevējam un atmaksāt par to samaksāto naudu vai pieprasīt Preces nomaiņu. Īpašos Pārdevēja noteiktos gadījumos kvalitatīvas Preces var tikt atgrieztas arī ilgākā laika periodā.
7.4. Pircējam, kurš vēlas atgriezt preci un atcelt Līgumu, ir jānosūta Pārdevējam aizpildīta brīva veidlapa, pieprasot pieņemt lēmumu par atteikšanos no Līguma. Saņemot Pircēja Paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta saņemšanas apstiprinājumu.
7.5. Preces tiek nomainītas un/vai atdotas SIA "2GR" noliktavā Jūrmalā, "Smilgas", LV-2010 ievērojot sadaļā "Atgriešana un garantija" paredzētos izņēmumus..
7.6. Pircējs nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam ir paziņots par lēmumu atgriezt Preci (vai atkāpties no Līguma), atgriež vai nodot Preci Pārdevējam vai Pārdevēja pilnvarotajai personai. Termiņš tiek uzskatīts par izpildītu, ja Pircējs ir atgriezis Preci pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām.
7.7. Pircējs var izmantot Preces atgriešanas tiesības tikai tad, ja nav nokavēts Preču atgriešanas termiņš (norādīts 7.3.punktā) un ja Preci var atgriezt sākotnējā stāvoklī un pārdot par pilnu cenu.
7.8. Par Preci samaksātā nauda, tiek atmaksāta Pircējam, kurš atgriež Preci. Pārdevējs atmaksā Pircējam Preces samaksāto naudu, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc Preču saņemšanas un to kvalitātes novērtēšanas, ievērojot Noteikumu 7.13.punkta nosacījumus. Pašreizējos piegādes un pēcpārdošanas pakalpojumu tarifus var atrast sadaļā "Piegāde un atgriešana". Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās ir tikai iegādātas, tiek piemērota zemāka likme nekā likme, kas tiek piemērota Precēm, kuras tiek atgrieztas kopā ar atgrieztajām Precēm un tikai pēc apjoma. Gadījumā, ja Prece tiek atgriezta kvalitātes defekta dēļ, tiek piemēroti šo Noteikumu 7.11.punkta nosacījumi.
7.9. Pircējs ir atbildīgs par jebkuru Preces vērtības samazināšanos (tai skaitā, bet ne tikai, Noteikumu 7.10.punktā norādītos gadījumus), kas izriet no darbībām, kas nav nepieciešamas Preces rakstura, īpašību un veiktspējas noteikšanai, t.i., Pārdevējam ir tiesības vienpusēji samazināt Pircējam atmaksājamo summu proporcionāli iepriekš minētajam Preces vērtības samazinājumam.
7.10. Atgrieztai Precei jābūt nebojātai un labā stāvoklī (etiķetes, aizsargplēves u.c.) un to nedrīkst lietot. Visām atgrieztajām Precēm jāpievieno oriģinālās etiķetes, aizsargsomas un tādi paši piederumi, ar kuriem tās tika pārdotas. Atgriežamajai Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tiek piegādāta kopā ar Preci) ar tādu pašu sastāvu kā Pircējs iegādājies. Par Preci saņemtās dāvanas ir jāatgriež vienlaicīgi.
7.11. Priekšapmaksas rēķina numurs un pasūtījuma numurs jāanulē.
7.12. Pircējam atgriežot Preci Preces kvalitātes defektu dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atmaksāt Pircējam samaksāto cenu par Preci ar trūkumiem un atlīdzināt piegādes un atgriešanas izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja atlikušajām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās ir iegādātas, tiek piemērota zemāka likme nekā likme, kas piemērota Precēm, kas tiek atgrieztas kopā ar atgrieztajām Precēm un tikai pēc apjoma. Ja ir izvēlēts cits atgriešanas veids, nevis Pārdevēja piedāvātais, kā rezultātā rodas nesamērīgas vai lielākas izmaksas, Pārdevējs nav atbildīgs par šādām atgriešanas izmaksām.
7.13. Kā ierasts, Pārdevējs pārskaita naudas atmaksu uz Pircēja norādīto bankas kontu jebkurā Latvijas Republikā strādājošā bankā.
7.14. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt Pircēja samaksātās summas, kamēr Preces nav atgrieztas Pārdevējam un pārbaudīta, vai tās atbilst Noteikumu 7.9. un 7.10.punktam.
7.15. Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma, pirms preces īpašumtiesības pāriet Pircējam t. i. līdz brīdim, kad Pircējs pieņem/saņem preci.
7.16. Gadījumā, ja Prece ir piegādāta Pircējam pēc Līguma atcelšanas:
a) Pircējam ir nekavējoties jāatgriež Prece Pārdevējam;
b) izņemot gadījumus, kad Prece ir bojāta, kā noteikts 7.12. punktā, Pircējs ir atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izmaksām;
c) Pircēja pienākums ir pienācīgi uzglabāt Preces, līdz tās tiek atgrieztas Pārdevējam;
d) Pircējam tiek atlīdzināta Preču cena un piegādes izmaksas saskaņā ar 7.8.punktu.
7.17. Visos gadījumos Pircējam būs tiesības, kas izriet no Preces ar trūkumiem pārdošanas, ko paredz Latvijas Republikas likumdošana. Šajā 7. sadaļā vai jebkurā citā Noteikumu daļā minētie atmaksas noteikumi neietekmē šo tiesību esamību.
Piegāde mājās
8.1. Pēc Pircēja izvēles Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Pārdevēja noteiktajos atsevišķos gadījumos Preces tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina.
8.2. Precīzu Preču piegādes vietu Pircējs apņemas norādīt preces un pakalpojuma pasūtīšanas brīdī. Precīzās piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtīto Preču svara un izmēriem. Pašreizējās piegādes izmaksas ir norādītas sadaļā "Piegāde un atgriešana".
8.3. Izkraušanas un piegādes pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms Preču apmaksas. Izkraušanas un piegādes pakalpojumus apmaksā Pircējs. Atsevišķos Pārdevēja noteiktos gadījumos Preču izkraušanas un piegādes pakalpojumus apmaksā Pārdevējs. Informācija par izkraušanas un piegādes pakalpojumiem ir norādīti sadaļā "Piegāde un paņemšana".
8.4. Pircēja pasūtījums var tikt izpildīts pirms plānotā piegādes datuma, kas norādīts 5.6.punktā minētajā nosūtīšanas paziņojumā, ja vien nenotiek no Pārdevēja neatkarīgi notikumi (kā noteikts šo noteikumu 17.punktā).
8.5. Parasti Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, sadaļā "Piegāde un saņemšana" norādītajos termiņos. Citos apstākļos Pircējs vienmēr tiek informēts telefoniski un/vai e-pastā par gaidāmajām izmaiņām piegādes termiņā.
8.6. Ja pasūtāt vairākas preces, tās var tikt piegādātas dažādos laikos, jo tās tiek nosūtītas no dažādām noliktavām. Nav papildu transporta maksas.
8.7. Īpašuma tiesības uz Preci pāriet Pircējam no brīža, kad kurjers piegādā Preci Pircējam. Preču nejaušas nozaudēšanas vai sabojāšanas risks pāriet uz Pircēju, kad viņš, izņemot kurjeru, pieņem preces. Ja Preču pārvadātāju ir izvēlējies Pircējs un Pārdevējs nav piedāvājis šādu piegādes iespēju, šajā punktā minētais risks pāriet uz Pircēju, kad Prece tiek nodota pārvadātājam.
8.8. Nosūtīšanas brīdī Pircējs vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvis kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbauda pakas stāvokli saskaņā ar kurjerpakalpojumu organizācijas(-u) noteikumiem, kas noteikti sadaļā Atgriešana un garantija.
8.9. Pakas bojājuma gadījumā Pircējam vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvim ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šajā gadījumā kurjerpasta organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai, atkarībā no situācijas, Pircēja pārstāvi, aizpilda kurjerpasta organizācijas pārstāvja iesniegto speciālo paku pārbaudes aktu, kurā norāda konstatētos pārkāpumus.
8.10. Pēc Pircēja vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvja sūtījuma pieņemšanas un kurjera dienesta pārstāvja paraksta bez komentāriem, ja vien nav pierādīts pretējais.
8.11. Preces piegādājot un nogādājot Pircēja norādītajā adresē, tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preci faktiski ir saņēmis Pircējs vai jebkura cita persona, kas Preci pieņēmusi norādītā adresē. Ja Preces netiek piegādātas plānotajā Piegādes dienā, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās Piegādes dienas, informē Pārdevēju.
8.12. Ja Pircējs Preces nepieņem, Pircējam, jānorāda pasūtījuma atteikuma iemesls Preču piegādes pasūtījumā.
8.13. Saņemot Preci, nepieciešams uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu, lai pareizi identificētu Pircēju. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces un Preces ir piegādātas Pircēja norādītajā adresē, Pircējam nav tiesību pret Pārdevēju prasīt Preču piegādi citai personai.
8.14. Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces piegādes brīža jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, sortiments un komplektācija. Ja Pircējs neizpilda šo pienākumu noteiktajā termiņā un neizvirza pretenzijas Pārdevējam, tas tiek uzskatīts par Preču piegādi atbilstoši Pasūtījumam, preču daudzumam, kvalitātei, sortimentam, komplektācijai atbilstoši noteikumiem.
Pašsavākšana
8.15. Izņemot sadaļā "Piegāde un atgriešana" norādītos gadījumus, pēc Klienta izvēles Interneta veikalā pasūtītās Preces Klientu apkalpošanas centros var saņemt bez maksas.
8.16. Kad Pārdevējs ir sagatavojis Preces izņemšanai, Pircējs tiek informēts ar e-pastu un/vai SMS, ka Prece ir gatava izņemšanai..
8.17. Parasti termiņi Preču sagatavošanai atpakaļ saņemšanai ir norādīti terminos, kas norādīti sadaļā "Piegāde un izņemšana"..
8.18. Pasūtītās Preces ir jāizņem ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā, ja pasūtījums ir priekšapmaksas un 5 (piecu) dienu laikā, ja pasūtījums tiks apmaksāts izņemšanas vietā pēc tam, kad Pārdevējs ir informējis Pircēju e-pastā vai SMS par iespējamo Preču atsaukšanu. Ja preces netiek izņemtas šajā punktā noteiktajā termiņā, pasūtījums tiek anulēts.
8.19. Īpašuma tiesības uz Preci, nododot tās Pircējam, pāriet Pircējam no brīža, kad Pārdevējs nodod Preci Pircējam.
8.20. Izņemot Preci veikalā, Pircējam ir:
(a) jānorāda pasūtījuma numurs;
(b) uzrāda derīgu personu apliecinošu dokumentu.
8.21. Preces var izņemt tikai Pircējs pats. Ja Preci paņem cita persona, tai, pasūtot Preci, ir jābūt īpaši norādītai kā saņēmējam. Ja Pircējs ir juridiska persona, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt pilnvarojumu Preču saņemšanai.
8.22. Preču saņemšanas brīdī Pircējam vai, atkarībā no apstākļiem, Pircēja pārstāvim ir jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, sortiments, komplektācija:
(a) Pircējam vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvim ir tiesības nepieņemt Preces, tās iepakojuma defekta, daudzuma, kvalitātes, sortimenta neatbilstības gadījumā;
(b) Preces pieņemot Pircējam vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvim, Preces tiek uzskatītas par piegādātām atbilstošā iepakojumā, Preču daudzumā, kvalitātē, sortimentā, komplektācijā.
8.23. Papildu informācija saistībā ar Preču piegādi atrodama sadaļā "Piegāde un savākšana".
9.1. Preču cenas būs tādas, kādas norādītas interneta veikalā. Pārdevējs pieliek visas saprātīgās pūles, lai nodrošinātu, ka Preču cenas ir pareizas brīdī, kad Pircējs veic pasūtījumu. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5.punkts.
9.2. Preču cenas var mainīties, taču šādas izmaiņas neietekmēs jau noslēgtos Līgumus.
9.3. Preču cenās ir iekļauts PVN (ja piemērojams) atbilstoši Latvijas Republikā jebkurā laikā spēkā esošajām likmēm. PVN summas izmaiņu gadījumā starp pasūtījuma datumu un piegādes datumu, cena var mainīties atkarībā no PVN summas izmaiņām, ja vien Pircējs nav pilnībā samaksājis par Preci pirms PVN izmaiņu stāšanās spēkā. Pārdevējs rakstiski informē Pircēju par šādām cenas izmaiņām un dod Pircējam iespēju iegādāties Preci par cenu, kas pielāgota mainītajai PVN summai, vai atcelt pasūtījumu. Pasūtījums netiks izpildīts, kamēr nav saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja Pircējam neizdodas sazināties ar Pircēju pa viņa norādīto kontaktpersonu, pasūtījums tiek uzskatīts par atceltu un Pircējs tiek informēts rakstiski.
9.4. Preču cenā nav iekļautas sagatavošanas un piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas var mainīties interneta veikalā. Pašreizējās piegādes izmaksas ir norādītas sadaļā "Piegāde un atgriešana".
9.5. Tā kā Pārdevēja Interneta veikalā ir pieejams ārkārtīgi plašs Preču klāsts, neskatoties uz visiem Pārdevēja saprātīgajiem centieniem, joprojām pastāv iespēja, ka dažas no Precēm var tikt parādītas par nepareizām cenām. Gadījumā, ja Pārdevējs konstatē, ka Preces cena ir nepareiza, Pārdevējs rakstiski informē Pircēju un atceļ pasūtījumu. Pircējam ir atkārtoti jāpasūta tā pati Prece par godīgu cenu. Jāņem vērā, ka, ja kļūdaina cena ir acīmredzama un Pircējs pamatoti varēja atpazīt šādu kļūdainu cenu, Pārdevējam nav pienākuma pārdot Pircējam Preci par nepareizu (samazinātu) cenu.
10.1. Pircēja iegādātajām precēm PVN netiek iekasēts tikai tad, ja Pircējs ir ārvalstī (ES dalībvalstī) reģistrēta juridiska persona un tam ir derīgs oficiālais PVN maksātāja numurs.
11.1. Pircējs var norēķināties par Precēm:
(a) izmantojot elektronisko banku;
(b) izmantojot PAYSERA pakalpojumus
(c) skaidra nauda vai kredītkarte saskaņā ar nosacījumiem, kas izklāstīti sadaļā “Norēķini”;
(d) izmantojot aizdevums.lv pakalpojumus;
(e) izmantojot ESTO PAY
11.2. Juridiskām un fiziskajām personām ir arī iespēja norēķināties ar bankas pārskaitījumu uz Pircējam nosūtītajā rēķinā norādīto Pārdevēja kontu, maksājuma mērķī norādot Pircējam norādīto pasūtījuma numuru.
11.2.1. Juridiskām personām, kuras izmanto pārskaitījumu vai elektronisko banku, ieteicams pārskaitījuma informācijā pārsūtīt uzņēmuma kodu ātrākai maksātāja identifikācijai. Tādā veidā pasūtījums sistēmā tiks apstiprināts un izpildīts ātrāk.
11.3. Ja Pircējs izvēlas 11.1.punktā (a, b , d un e) norādīto maksājuma veidu, Pircējam maksājuma uzdevums ir jāapstiprina Pircēja bankā ne vēlāk kā 24 (divdesmit četru) stundu laikā pēc pogas "Pasūtīt" nospiešanas. Ja maksājuma uzdevums šajā termiņā netiek apstiprināts, Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs ir atteicies slēgt Līgumu, un atcelt pasūtījumu.
11.4. Pircēja izvēlētās Preces tiek rezervētas Pārdevēja sistēmā un Pārdevējs veic pasūtījumu:
(a) kad Pārdevējs saņem paziņojumu no Pircēja bankas par veikto maksājumu par izvēlētajām Precēm, 11.1. a), 11.1. d) , 11.e) un 11.2. punkta gadījumā;
(b) finansējuma apstiprināšanas gadījumā — 11.1. punkta c) apakšpunkta gadījumā;
(c) tūlīt pēc pasūtījuma veikšanas, kā paredzēts 5. punktā, 11.1. punkta b) apakšpunkta gadījumā.
11.5. Tax Free nenodrošina tiešsaistes veikalu.
11.6. Sīkāku informāciju par maksājumu var atrast sadaļā Norēķini.
12.1. Pircējs apņemas reģistrācijas veidlapā sniegt tikai pareizus un pilnīgus datus. Pircējam nekavējoties jāatjaunina reģistrācijas anketā norādītie dati.
12.2. Pircējs apņemas izmantot Interneta veikalu godīgā un taisnīgā veidā, nekaitējot tā darbībai vai stabilitātei. Ja Pircējs nepilda šo pienākumu, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (izbeigt) Pircēja piekļuvi Interneta veikalam un nav atbildīgs par jebkādiem izrietošiem Pircēja zaudējumiem.
12.3. Pircējam ir jāmaksā par pasūtītajām Precēm un tās jāpieņem šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
12.4. Neatkarīgi no citviet Noteikumos noteiktajiem pienākumiem, Pircējs apņemas pirms lietošanas (t.sk. tās montāžas, uzstādīšanas u.c.) Preci pārbaudīt un pārliecināties, ka saņemtā Prece ir Pircēja pasūtītā.
12.5. Pircējam ir jāievēro citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.
14.1. Pārdevējs apņemas:
(a) darīt visu iespējamo, lai Pircējs varētu atbilstoši izmantot Interneta veikala pakalpojumus;
(b) respektēt Pircēja privātumu, apstrādāt Pircēja personas datus tikai saskaņā ar šiem Noteikumiem, Privātuma politiku un Latvijas Republikas likumdošanu.
14.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šo Noteikumu un nosacījumu prasības.
15.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumā noteiktā kvalitātes garantija). Pārdevējs dažāda veida Precēm sniedz kvalitātes garantiju uz ierobežotu laiku, kuras konkrētais termiņš un citi noteikumi ir noteikti Precei pievienotajā dokumentācijā.
15.2. Bojātās Preces tiek novērstas, Preces ar trūkumiem tiek nomainītas un atgrieztas šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un ievērojot Latvijas Republikas piemērojamo tiesību aktu prasības.
15.3. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par bojātu vai nepilnīgu Preci, var to izdarīt Klientu apkalpošanas centrā vai pa e-pastu info@kayakshop.lv.
15.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jāpievieno preču pavadzīme par Preču iegādi un jānorāda šāda informācija:
(a) preču pasūtījuma numurs;
(b) identificē Preču defektīvas, bojātas vai trūkstošas daļas pazīmes;
(c) Sniedz citus pierādījumus, piemēram, Preces fotogrāfiju, bojātas vietas fotogrāfiju (ja ir mehāniski bojājumi un ir iespējams fotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfiju utt.
15.5. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
(a) Pārdevējs saprātīgā termiņā bez maksas izlabo visus Preču defektus, ja defektus var novērst;
(b) attiecīgs pirkuma cenas samazinājums;
(c) Preces aizstāšana ar līdzīgu labas kvalitātes preci, ja vien defekts nav mazsvarīgs vai Pircēja dēļ;
(d) atmaksāt samaksāto Preču cenu un atkāpties no Līguma, ja sliktas kvalitātes Preces ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
15.6. 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc pretenzijas izskatīšanas tiks sniegta atbilde.
15.7. Par garantijas apkalpošanu Pircējs var arī zvanīt +371 28067676 vai uzdot jautājumus pa e-pastu info@kayakshop.lv.
16.1. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas saistībā ar Interneta veikala lietošanu, tostarp, bet ne tikai, par reģistrācijas veidlapā sniegto datu pareizību. Pircējs ir atbildīgs par sekām, kas izriet no kļūdainiem vai neprecīziem datiem reģistrācijas veidlapā.
16.2. Reģistrējoties Interneta veikalā, Pircējs ir atbildīgs par savu identificēšanās datu glabāšanu un/vai nodošanu trešajām personām. Ja Interneta veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešās personas, kuras ir pieteikušās Internetveikalā, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju un Pircējs ir atbildīgs par visām šādām trešo personu darbībām, kas veiktas tiešsaistes veikalā.
16.3. Ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības, ja zaudējumi rodas tādēļ, ka Pircējs nav izlasījis šos Noteikumus, Privātuma politiku un citus šajos noteikumos minētos dokumentus, lai gan šāda iespēja tika viņam dota.
16.4. Ievērojot Ministru kabineta noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK 255), Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka apstiprinājumam par Pircēja darbībām Interneta veikalā ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam uz rakstiskiem dokumentiem un tie ir pieņemami kā pierādījums tiesā. Pircējam ir jāaizsargā un jāatklāj savi tiešsaistes pieteikšanās dati, jānodrošina, lai dati būtu zināmi tikai viņam un viņam pašam, kā arī nepārsūtīt vai citādi padarīt pieejamus vai izmantot datus. Ja ir aizdomas, ka pieslēgšanās datus varētu būt uzzinājusi cita persona, nekavējoties par to paziņot Pārdevējam, kā arī nekavējoties informēt Pārdevēju par interneta veikala pieslēgšanās rekvizītu pārkāpumiem vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, ir uzskatāmas par Pircēja veiktām un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
16.5. Par Līguma, kas noslēgts, izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu Puses ir atbildīgas Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
16.6. Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, viņš ir atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai zaudējumiem, kas Pircējam radušies kā paredzamas šo Noteikumu un nosacījumu pārkāpuma sekas. Bojājumi vai zaudējumi tiek uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzamas Pārdevēja pārkāpuma sekas vai ja šādus bojājumus vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs ir atzinuši Līguma noslēgšanas brīdī.
16.7. Pārdevējs piegādā Preces tikai mājsaimniecības un personiskai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdošanai paredzētās Preces komerciāliem, komercdarbības vai tālākpārdošanas mērķiem, un Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja uzņēmējdarbības, uzņēmējdarbības zaudēšanu, darbības traucējumiem vai iespēju zaudēšanu.
16.8. Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs piekļūst šīm vietnēm, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā esošās saites.
17.1. Pārdevējs nav atbildīgs par Līguma vai jebkādu Līgumā noteikto saistību nepildīšanu vai novēlotu izpildi, ja šāda neveiksme vai kavēšanās izriet no notikumiem, kurus Pārdevējs nevar kontrolēt, kā noteikts šo Noteikumu 17.2. punktā.
17.2. Notikums, ko Pārdevējs nekontrolē, nozīmē jebkuru darbību vai notikumu, ko Pārdevējs nevar saprātīgi kontrolēt.
17.3. No Pārdevēja neatkarīga notikuma gadījumā, kas ietekmē Pārdevēja pareizu Līgumā noteikto saistību izpildi:
(a) Pārdevējs nekavējoties informēs Pircēju; un
b) Seller's obligations under the Agreement will be suspended and the deadline for fulfillment of obligations will be extended for the duration of events beyond the Seller's control. If events beyond the control of the Seller affect the delivery of the Goods to the Buyer, the Seller will arrange a new delivery date after the end of the events beyond the control of the Seller.
18.1. The term "in writing" used in the Rules includes e-mails.
18.2. The Buyer, in order to contact the Seller in writing or in case the Rules provide for the Buyer's obligation to contact the Seller in writing, shall send the Seller an email to info@kayakshop.lt or regular mail to UAB Baidarių centras, Kulių g.34, Mardosų k., LT -90103, Plunge district . The Seller will notify the Buyer in writing (usually by email) of the receipt of the notice. For the purpose of withdrawal, the procedure for the Buyer's referral to the Seller is provided in paragraph 7 of these Terms.
18.3. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta Pircējam uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi.
19.1. Uz jebkuru Līgumu, kas noslēgts starp Pārdevēju un Pircēju, attiecas šie Noteikumi un nosacījumi kopā ar tajos skaidri norādītajiem dokumentiem. Jebkādas atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tad, ja tās tiek dokumentētas rakstiski.
19.2. Pircējam saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu ir noteiktas tiesības saistībā ar nekvalitatīvām Precēm. Nekas šajos noteikumos nav interpretējams kā tāds, kas ierobežo vai ierobežo šādu tiesību izmantošanu.
19.3. Pārdevējam ir tiesības cedēt savas Līgumā noteiktās tiesības un pienākumus trešajai personai vai personām, taču šāda nodošana neietekmē Pircēja tiesības vai Pārdevēja pienākumus saskaņā ar šiem Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot informāciju par pārskaitījumu interneta veikalā.
19.4. Pircējs bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas nenodod vai nepiešķir nekādas vai visas tiesības un pienākumus saskaņā ar šiem Noteikumiem nevienai trešajai pusei vai personām.
19.5. Ja tiesa kādu šo Noteikumu nosacījumu atzīst par nelikumīgu, spēkā neesošu vai neizpildāmu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un spēkā. Jebkurš šo noteikumu un nosacījumu noteikums, kas ir pilnībā vai daļēji atzīts par nelikumīgu, spēkā neesošu vai neizpildāmu, paliks spēkā tiktāl, ciktāl tas nav atzīts par nelikumīgu, spēkā neesošu vai neizpildāmu.
19.6. Ja vien šajos Noteikumos nav paredzēts citādi, jebkura Pārdevēja kavēšanās, īstenojot savas tiesības saskaņā ar šo Līgumu, nenozīmē atteikšanos no jebkādām Pircēja saistībām vai atteikšanos no tām, un jebkura pienākuma atsevišķa vai daļēja izpilde vai jebkādu tiesību atsevišķa vai daļēja īstenošana nenozīmē vai šīs tiesības turpmāk nedrīkst izmantot.
19.7. Šos noteikumus un attiecības starp pusēm saskaņā ar šiem Noteikumiem (ieskaitot jautājumus par šī Līguma noslēgšanu, spēkā esamību, spēkā neesamību, izpildi un izbeigšanu) regulē un interpretē saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
19.8. Jebkurš strīds, domstarpības vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem vai saistībā ar tiem, vai jebkurš šo Noteikumu pārkāpums, izbeigšana vai spēkā esamība, tiek atrisināta Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
19.9. Pieprasījumus vai sūdzības par Precēm, kas iegādātas Pārdevēja Interneta veikalā, Pircējs var iesniegt, izmantojot tiešsaistes patērētāju strīdu izšķiršanas platformu vietnē https://ec.europa.eu/odr/.
10.10. Patērētāju strīdus ārpustiesas kārtībā izšķir Valsts patērētāju tiesību aizsardzības birojs, juridiskā adrese Vilniaus g. 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt.
Abonējiet mūsu biļetenu un uzziniet vairāk par jauniem produktiem un piedāvājumiem!