Atgriešana, garantijas nosacījumi un ierobežojumi
1. KAYAKSHOP.LV pircējam ("Pircējam") ir tiesības, nenorādot iemeslu, atteikt preci, ja tā nav lietota, bojāta vai būtiski mainīts tās izskats, tas ir, preces vai tās izskats. 14 (četrpadsmit) dienu laikā ir veiktas tādas izmaiņas, kādas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības ir jāizmanto atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālajā, glītā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces daļas. Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
2. Pārdevēja noteiktos īpašos gadījumos kvalitatīvas Preces var tikt atgrieztas uz ilgāku laiku.
3. Pircējs pēc preču atgriešanas ir atbildīgs par jebkuru preces vērtības samazināšanos, kas radusies tādu darbību rezultātā, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un veiktspēju.
4. Preces var atgriezt centrālā pārdevēja noliktavā "Smilgas", Jūrmala, LV-2010 Latvija.
5. Ja nav atgriešanas pārdevēja centrālajā noliktavā, pircējs var atgriezt kvalitatīvās preces ar kurjeru, uz atgriešanas rēķina. Atgriežot preces ar kurjeru, pircējam jāaizpilda brīvas formas pieprasījums, kas jānosūta pa e-pastu. Nosūtiet e-pastu uz info@kayakshop.lv un pievienojiet to savam sūtījumam. Atgriežamās preces ar kurjeru jānogādā uz šādu adresi: SIA "2GR", "Smilgas", Jūrmala, LV-2010 Latvija.
6. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un tās kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas atmaksā pircējam naudu par preci un tās piegādes izmaksas. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās ir tikai iegādātas, tiek piemērota zemāka likme nekā likme, kas tiek piemērota Precēm, kuras tiek atgrieztas kopā ar atgrieztajām Precēm un tikai pēc apjoma. . Ja ir izvēlēts cits atgriešanas veids, nevis Pārdevēja piedāvātais, kā rezultātā rodas nesamērīgas vai lielākas izmaksas, Pārdevējs nav atbildīgs par šādām atgriešanas izmaksām.
7. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tā ir pievienota precei). Atgriežoties jānorāda PVN rēķins un pasūtījuma numurs.
8. Pircējs ir atbildīgs par atgrieztās preces noformēšanu. Ja prece ir nepilnīga, pārdevējs atgriezto preci nepieņem.
9. Pircēja tiesības atgriezt interneta veikalā iegādātās kvalitatīvas preces neattiecas uz:
9.1. Līgumi par precēm, kas ražotas saskaņā ar īpašiem patērētāja norādījumiem un kas ražotas, reaģējot uz patērētāja personīgo izvēli vai norādījumiem, kā arī precēm, kas ir nepārprotami pielāgotas patērētāja personiskajām vajadzībām;
9.2. līgumi par ātrbojīgām vai īslaicīgām precēm;
9.3. līgumi par iepakotām precēm, kuras pēc piegādes ir izpakotas un kuras nav derīgas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
9.4. līgumi par precēm, kuras pēc piegādes ir pēc būtības sajauktas ar citām precēm;
9.5. līgumi par iesaiņotiem video vai audio ierakstiem vai iepakotu programmatūru, kas pēc piegādes tika izpakota;
9.6. līgumi par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot šādu izdevumu abonēšanu.
10. Tiesības atkāpties no distances līguma, nenorādot iemeslu 14 (četrpadsmit) dienu laikā neattiecas uz juridiskajām personām (uzņēmējiem).
Warranty:
11. Preču attēliem ir tikai ilustrācijas, un oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Tālāk norādītās fotogrāfijas nevar izmantot par pamatu pretenzijām. Prece tiek uzskatīta par kvalitatīvu, ja tā atbilst interneta veikalā norādītajam paraugam, modelim vai aprakstam.
12. Ja piegādātā prece neatbilst kvalitātes prasībām, pircējs var sazināties ar pārdevēju pa e-pastu. E-pasts info@kayakshop.lv.
13. Iespējamās Preces ar defektiem vispirms jāiesniedz Pārdevēja pēcpārdošanas servisā tikai pēc Pircēja pieprasījumā par Preci ar trūkumiem konstatēšanas, ka Precei ir defekts.
14. Preces tiek nosūtītas uz pēcpārdošanas servisa centriem, kas var atrasties citā ES valstī. Šajā gadījumā preces garantijas apkalpošana ilgs no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām atkarībā no preces veida. Mēs uzsveram, ka visos gadījumos mūsu mērķis ir garantijas procesu pabeigt pēc iespējas īsākā laikā.
15. Ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti preces ekspluatācijas nosacījumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces rokasgrāmata, ja tāda ir.
16. No Pārdevēja nepaņemtās un garantijas apkalpošanai nodotās preces uzglabā 3 (trīs) mēnešus. Šis termiņš sākas ar pirmo reizi, kad Pircējs pa viņa kontaktinformāciju (tālrunis, e-pasts utt.) tiek paziņots par to, ka Pircējs var atgriezt preci pēc atgriešanās no pēcpārdošanas servisa. Ja Pircējs nesaņem preci noteiktajā termiņā, pārdevējam ir tiesības preci vairs neuzglabāt, un prece var tikt utilizēta. Šajā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja informāciju, kas palikusi nepiešķirtajā Precē, un par jebkādiem citiem zaudējumiem, kas Pircējam radušies šādas iznīcināšanas rezultātā.
17. Pārdevēja sniegtā kvalitātes garantija neierobežo un neierobežo pircēja (patērētāja) tiesības, kas noteiktas tiesību aktos, iegādājoties nekvalitatīvu preci vai pakalpojumu. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanu un citiem pārdošanas nosacījumiem tiek risināti tirdzniecības noteikumos un valsts tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
v18. Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem pa e-pastu info@kayakshop.lv un pa tālruni +37128067676.
19. Pretenzijas vai sūdzības par mūsu tiešsaistes veikalā iegādātu preci vai pakalpojumu var iesniegt, izmantojot tiešsaistes patērētāju strīdu izšķiršanas platformu - https://ec.europa.eu/odr/.
20. Bojāta vai nepabeigta prece
20.1. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par bojātu vai nepilnīgu preci, var to izdarīt pa e-pastu info@kayakshop.lv.
20.2. Iesniedzot sūdzību, pircējam ir jāsniedz šāda informācija:
20.2.1. Preces pasūtījuma numurs;
20.2.2. Nodrošināt/noteikt visas bojātās vai trūkstošās Produkta daļas;
20.2.3. Sniedziet citus pierādījumus, piemēram, Preces fotogrāfiju, defektīvās vietas fotogrāfiju (ja ir iespējami mehāniski bojājumi un var nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfiju u.c.
20.3. Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
20.3.1. Bojātā prece tiek pieprasīta nomaiņas kvalitātes precei;
20.3.2. Nepabeigtās pozīcijas lūdz aizpildīt ar trūkstošām daļām;
20.3.3. Precei tiek lūgts piemērot atlaidi, t.i., g. attiecīgi samazināt Preces cenu;
20.3.4. Tiek pieprasīta naudas atmaksa.
20.4. 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc pretenzijas izskatīšanas tiks sniegta atbilde. Naudas atmaksas gadījumā Pārdevējs atmaksā Pircējam preces un tās piegādes izmaksas. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja atlikušajām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās ir tikai iegādātas, tiek piemērota zemāka likme nekā likme, kas piemērota Precēm, kas tiek atgrieztas kopā ar atgrieztajām Precēm un tikai pēc apjoma. . Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
1. Bojāta paka
21.1. Pārbaudiet piegādes mājās kvalitāti ar kurjera palīdzību. Ja pamanāt, ka tajā ir pārkāpumi:
21.1.1. pastāstiet kurjeram, kurš piegādāja preces;
21.1.2. atzīmē sūtījuma piegādes dokumentā, ka iepakojums ir bojāts, un aizpilda ar kurjeru Iepakojuma bojājumu (Inspekcijas) aktu;
21.1.3. pārbaudiet preces iepakojumos un, ja tās ir bojātas, dokumentējiet bojājumus fotogrāfijās. Atgriešanas procedūrai būs nepieciešamas fotogrāfijas;
21.1.4. ja iepakojums ir neskarts, kurjeram preces nav jāpārbauda. Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, sūtījums tiek uzskatīts par labā kārtībā.
Abonējiet mūsu biļetenu un uzziniet vairāk par jauniem produktiem un piedāvājumiem!